shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto shoei,ixs,smith,sinisalo,trace,nexx,marushin,evs,spyke,rst,sidi,rs taichi,redlevel,leatt brace,w2 boots, exustar,magnum,motocloss,gpt,evs,setlaz,birzman,sumomoto,kr tuned,racer,powerplus tools, ramirez,df,pinlock,megashield,kidimoto
 
  ΝΕΑ  
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ SHOEI
14/01/06

Ποια ειναι η SHOEI

Ιδρυθηκε στην Ιαπωνια και αναπτυχθηκε σε ολο το κοσμο. Τα κρανη της χρησιμοποιηθηκαν απο τους κορυφαιους αγωνιζομενους παγκοσμιως, αλλα τα κρανη SHOEI ικανοποιουν οχι μονο τις αναγκες του αγωνζομενου, αλλα και του απλου μοτοσυκλετιστη για την καθημερινη  χρηση στο δρομο.
Πολυ σωστα η SHOEI προωθειται ως η εταιρεια που μπορει να μας δωσει ενα κορυφαιο και ασφαλες κρανος.
Αναβατες, ΘΡΥΛΟΙ της μοτοσυκλετας, οπως ο Wayne Rainey, Eddie Lawson, Wayne Gardner, ολοι αγωνιζομενοι σε μια χρυση εποχη με εντονο ανταγωνισμο στους αγωνες, εμπιστευθηκαν  το κεφαλι τους στα κρανη SHOEI. Εαν υπαρχει αλλη εταιρεια με καλλιτερη πιστοποιηση για την τεχνικη υπεροχη, ακομη δεν εχει ανακαλυφθει.
Η SHOEI κατασκευαζει ολα τα προιοντα της χρησιμοποιοντας τις λεξεις κλειδια ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΑΞΙΑ. Η ετειρεια χρησιμοποιει αυτα τα κριτηρια απο τοτε που αρχισε να κατασκευαζει κρανη, τον Ιανουαριο του 1960.
Βρισκεται επι κεφαλης στην τεχνολογια των κρανων μοτοσυκλετιστων απο τοτε και συνεχιζει να ηγειται, ειδικα σε οτι αφορα την τεχνολογικη καινοτομια και σχεδιαση.


Τι κανει τα κρανη SHOEI τοσο εξαιρετικα ;

  1. Το εξωτερικο κελυφος (που απορροφα την μεγιστη κρουση) των κρανων SHOEI  χρησιμοποιει συνθετα πολυμερη υλικα (FRP: Fibre Reinforced Polymer = πολυμερη ενισχυμενα με ινες, ειδικα εξελιγμενα για την SHOEI). Αν και το κοστος κατασκευης απο FRP ειναι συγκριτικα πολυ μεγαλο, εξαιτιας των πολλων διαφορετικων σταδιων παραγωγης, η χρηση προηγμενων και ελαφρυτερων ενισχυτικων ινων κανει δυνατη την παραγωγη ανθεκτικων αλα και ελαφρων κελυφων. Σε αντιθεση, τα θερμοπλαστικα που χρησιμοποιουνται απο αλλους κατασκευαστες τα καθιστουν βαρυτερα.
  2. Ο αερισμος και η αεροδυναμικη ειναι απο τα πιο σπουδαια αποτελεσματα του κρανους. Η SHOEI  εχει πανω απο 20 χρονια εμπειριας στη σχεδιαση συστηματων αερισμου και αεροδυναμικης. Χρηασιμοποιει δικες της αεροσυραγγες και προσφατα εξελισσει νεα πολυ προηγμενα συστηματα.
  3. Στο εσωτερικο καθε κρανους SHOEI βρισκεται το εσωτερικο κελυφος, η δευτερη γραμμη αμυνας, απορροφισης της κρουσης (απορροφα οποια ενεργεια δεν σταματα στο εξωτερικο κελυφος). Η πρωτοποριακη σχεδιαση διπλης στρωσης επιτρεπει τον καλλιτερο αερισμο και καλλιτερη απορροφιση απο τη διπλη πυκνοτητα του κελυφους. Η SHOEI εξασφαλιζει την ποιοτητα των υλικων και την καλλιτερη τεχνικη σχεδιασης.

Γιατι να αγορασεις SHOEI;

Αυτο που ειναι εκπληκτικο, ακομα και με τα σημερινα προτυπα, ειναι ο ρυθμος που η SHOEI εγινε τοσο δημοφιλης σε ολο το κοσμο: Ξεκινωντας απο το 1960, η φημη της SHOEI σαν κορυφαιας ποιοτητας μαρκα, διαδοθηκε πρωτα στις ΗΠΑ και μετα σε ολη την Ευρωπη.
Επισης καταπληκτικο ειναι οτι, οποιος ασχολειται με την μοτοσυκλετα γνωριζει πολυ καλα το ονομα SHOEI.
Αλλα αυτο που ειναι το πιο καταπληκτικο, ειδικα στους Ευρωπαιους, ειναι η αφιερωση του προσωπικου των εργοστασιων. Τα κρανη SHOEI - ακομη και τα μερη τους- ειναι εξ΄ολοκληρου κατασκευασμενα στην Ιαπωνια, αν και το κοστος παραγωγης εχει ξεπερασει κατα πολυ το επιπεδο των Ευρωπαικων χωρων. ΓΙΑΤΙ; Γιατι, στα εργοστασια της SHOEI, ανδρες και γυναικες θεωρουν καθε κρανος σαν προσωπικη προκληση. Τα προβληματικα προιοντα ειναι ανυπαρκτα, γιατι το καθε μεμονωμενο εξαρτημα αντανακλα το πνευμα, τη φιλοδοξια και την προσοχη στην λεπτομερεια, που ειναι χαρακτηριστικα της SHOEI.


SHOEI: Ιστορια και τεχνολογικα επιτευγματα

1954: Επεξεργαστης Πολυεστερικων: κυριο προιον τα φιλτρα καυσιμου μοτοσυκλετων
1959: SHOEI KAKO CO. LTD: Εργοστασιο στο ΤOKYO για παραγωγη κρανων γενικης χρησης
1960: Κρανη μοτοσυκλετιστων
1967: Εργοστασιο IBARAKI.
1968: SHOEI SAFETY HELMET: εταιρεια προστατευτικων κρανων.
1986: GRV Βραβειο Εξαιρετικης Σχεδιασης. Το πρωτο κρανος που χρησιμοποιει μιγμα με ινες CARBON, KEVLAR´και FIBERGLASS.
1989: εργοστασιο IWATE. Υποδειγμα τεχνολογιας.
1991: Η πρωτη ζελατινα κρανους χωρις πλαινα καπακια και μηχανισμο ταχειας απεμπλοκης (αργοτερα οι περισσοτεροι ανταγωνιστες θα αντεγραψαν την ιδεα και το σχεδιασμο του συστηματος... Καποιοι.. πληρωσαν)
1992: Το πρωτο και ακομα το μοναδικο πραγματικα διπλης στρωσης εσωτερικο κελυφος (με εσωτερικους αυλους για την καλλιτερη ροη του αερα στο εσωτερικο και με διπλη πυκνοτητα υλικου)
1993: X8R: Νεα αεροδυναμικη σχεδιαση κρανους (προτυπο που ακολουθουν πολλοι ανταγωνιστες μεχρι σημερα)
1995: Βελτιωση αερισμου και πληρως αφαιρουμενη εσωτερικη επενδυση.
2000: X-CEED: Το πιο προηγμενο, τεχνολογικα, κρανος που κατασκευαστηκε μεχρι τοτε (εφαρμογη, κελυφος, αερισμος)
2003: X-SPIRIT: Βραβειο σχεδιασης και βραβειο σαν Προιον της Χρονιας.
2004: XR1000: Τα λογια ειναι περιττα. Η προτιμηση των περισσοτερων μοτοσυκλετιστων.
2005: RAID II:  Ποιοτητα, Σχεδιαση, Καινοτομια SHOEI, σε προσιτη τιμη !


ΟΔΗΓΟΙ που εμπιστευθηκαν τη SHOEI

Ειναι πολυαριθμοι, αλλα σαν παραδειγμα, παραθετουμε μερικους απο τους πιο γνωστους:
Wayne Rainey, Eddie Lawson, Wayne Gardner, John Kocinski, Scott Russel, Daijiro Katoh, Dominique Sarron, Kevin Magee, Alex Barros, Moineau, Darryl Beattie, Ralph Waldman, Shinichi Itoh, Wakai, Noboru Weda, Tohru Ukawa, Yanagawa, Stefano Perugini, Scalvini, Norick Abe, Miguel Duhamel, Manako, Miyazaki,Takeda,  Alex Criville, Sete Gibernau, Sebastian Porto, Locatelli, Luccio Cecchinello, Thomas Luthi, Haydon, Michael Rutter, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr., Kurtis Roberts, Andea Dovizioso, Mika Kallio, Chris Vermeulen, Shayne Byrne, Charpentier, Yukio Kagayama, Kiyonari, Petit, Oliver, Moore, Picotte, Jeff Emig, , Jeff Ward,  Ezra Lusk, Albertyn, Ernesto Fonseca, Travis Pastrana…


ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ

Λευτερης Καρετσος, Κωστας Παπαγεωργιου, Δημητρης Παπανδρεου, Μιχαλης Εμμανουηλιδης, Στελιος Χριστοδουλου, Μιχαλης Κουτσουμπος, 
Αντρεας Τσουκαλας, Πολ Νικολαου, Θανασης Αυγερης, Παντελης Κατσαφαρος, Στελιος Γαλατιανος, Γιωργος Γεωργουσης, Μακης Σιφναιος, Γρηγορης Χρονοπουλος, Στρατος Χρονοπουλος, Γιαννης Τζωρτζοπουλος, Ακης Γεωργοπουλος, Ανδρεας Λεφεβρ, Μαριος Νταγκλης, Κωστας Πολιτης, Αριστειδης Γκιζινος, Περικλης Γαβριηλ, Νικος Γαβριηλ, Κωστας Κατσουλας, Γιωργος Σταναθιωτης, Στελιος Βασιλειου, Μανος Λυκιδης, Νικος Πολυζος, Σταματης Λυριου, Δημητρης Αθανασουλοπουλος, Θεοδωρος Αντωνιαδης, Δημητρης Μαραγκουδακης.

<<< Επιστροφή στα ΝΕΑ
Ι. ΤΖΩΡΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε., Καλλιρρόης 71 & Φραντζή, 117 43 Νέος Κόσμος
τηλ.: 210 9241108, 210 9242659, fax: 210 9241971 email: info@tzortzopoulos.gr
web site byWeC.O.M.